Jakie wartości wyznaje marka Yope?
2020-09-08
Na rynku niewątpliwie nie brakuje producentów kosmetyków i marka Yope na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się tutaj w jakiś wyjątkowo mocny sposób. Ma co prawda ciekawe opakowania, ale to też nie jest tylko jej zaleta. Inni producenci też to potrafią. Yope wyróżniają raczej wartości, jakie za nią stoją. Co to za wartości?
Wartości marki Yope
Yope nie stara się oferować innowacyjności za wszelką cenę. Nie ma tutaj rozwiązań, które miałyby w sobie kosmiczne technologie i podobne, słabo sprawdzone i nie wykorzystywane na rynku zbyt długo rozwiązania. Są one bowiem ryzykowne, a łagodność to jedna z najważniejszych wartości, na jakie stawia Yope. Produkty tej marki mają za zadanie pielęgnować i rozpieszczać, co po prostu nie może się udać, jeśli priorytetem miałoby być eksperymentowanie.
Na tej samej zasadzie jako priorytety prezentowane są jakość oraz naturalność. Wszystkie receptury Yope są doskonale dopracowane, a ich kształt formował się przez długi czas, zanim osiągnął obecną perfekcję. W uzyskiwaniu odpowiedniego rezultatu pomogła naturalność, ponieważ w zależności od produktu, od 90 do nawet 98% jego składników stanowią surowce naturalne. Wszystkie one są w pełni bezpieczne dla skóry.
Wspomniany wcześniej design wcale nie jest traktowany po macoszemu. Jest on istotny, ponieważ wiele z oferowanych produktów stanie na półce w łazience lub w innym pomieszczeniu na widocznym miejscu. W związku z tym konieczne jest, by rzeczy tej marki prezentowały się w odpowiedni sposób. I firma to bez wątpienia osiągnęła, głównie poprzez ładne rysunki zwierzątek spoglądających z opakowań.
Partnerem estetyki jest odpowiedni zapach. Firma stara się, by oferowane zapachy były raczej proste i naturalne, chociaż dążenie do naturalności niejednokrotnie sprawia, że potrzebne są bardziej złożone rozwiązania. Oferuje to naprawdę ciekawy efekt.
To wszystko oczywiście powiązane jest też z ekologią, ponieważ marka dla o to, by wszystkie jej produkty były w pełni biodegradowalne lub poddawały się recyklingowi. W fabryce firmy istnieje nawet specjalna linia do ponownego napełniania raz wykorzystanych opakowań.
Rozsądne podejście rynkowe
To wszystko nie oznacza wcale, że wysokiej jakości produkty marki muszą być drogie. Utrzymywanie możliwie niskich cen i docieranie dzięki temu do możliwie jak najszerszego grona kupujących jest jedna z najważniejszych wartości marki. Ważne jest również to, aby nie odbywały się żadne niepotrzebne testy, w tym zwłaszcza testy na zwierzętach, które zawsze im poważnie szkodzą.